>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק  

 

השבוע השיקה חברת ההלבשה התחתונה הגדולה ויקטוריה'ס סיקרט, קו חדש ויוקרתי לנשים בשם Victoria's Secret Designer Collection, אשר נמכר באתר האינטרנט של החברה במחירים הנעים בין 38 דולר לחגורת ביריות ועד 298 דולר למחוך תחרה.

 

 

הקו החדש של ויקטוריה'ס סיקרט
הקו החדש של ויקטוריה'ס סיקרט

  

 

למרות מה שעלול להשתמע משמו, קו הלנז'רי החדש של המותג אינו מלווה בשיתופי פעולה עם מעצבים חיצוניים או עם מפורסמים. בראיון ל-WWD אמר נשיא החברה, אד ראזק, כי הקו החדש יעוצב על ידי מעצבי החברה. "יש לנו קבוצת עיצוב עם תשוקה מאוד גדולה ללנז'רי, והם מבדלים את החברה מכל מותג אחר שקיים". הצצה בחלק מהקולקציה חושפת טיפול פרטני יותר בדגמים, בעיקר בקו החזיות, תוך שמירה על חומרים באיכות טובה ואווירה סקסית שמצדיקה מחיר של 160 דולר לחזיית פוש אפ מסאטן ותחרה בצבע ורוד פודרה.

 

 

ויקטוריה'ס סיקרט. שומרים על אווירה סקסית
ויקטוריה'ס סיקרט. שומרים על אווירה סקסית

 

 

הקו החדש של ויקטוריה'ס סיקרט הוא חלק ממגמה כוללת יותר, ליצור בידול בין קווי לנז'רי שונים על פי דרגות יוקרה או, לחלופין, באמצעות גופה של דוגמנית מוכרת, שלא תמיד מסתפקת בלדגמן את הקולקציה בלבד. הנה, לקראת הוולנטיין דיי שיחול בשבוע הבא, יושק בבריטניה המותג under.me בעיצובה ובבעלותה של בר רפאלי, שעוברת מפוזיציה של דוגמנית להלבשה תחתונה (פאשונטה, בוניטה דה מאס) לאשת עסקים ומעצבת של קו לנז'רי משלה. המיזם החדש הוא פרי שיתוף פעולה בין רפאלי לדוגמן לשעבר דודי בלסר, שנקרא עד לא מזמן בשם Undeez. באתר תוכלו לרכוש הלבשה תחתונה לנשים ולגברים, בעיקר בייסיק נוח ונעים.

 

 

בר רפאלי לפאשונטה. כבר לא רק דוגמנית
בר רפאלי לפאשונטה. כבר לא רק דוגמנית

 

 

רפאלי לא המציאה פה את הגלגל. היא רק הולכת בעקבותיה של הנמסיס ג'יזל בונדשן, שחולקת איתה זיכרונות מהאקס ליאונרדו דיקפריו. במהלך השנה האחרונה בראה דוגמנית העל הברזיאלית, בשיתוף חברת הלנז'רי הברזילאית Hope, קו לנז'רי חדש הנושא את שמה, שהושק הבוקר (שני) בישראל. בונדשן, לשעבר דוגמנית מובילה בתצוגות של ויקטוריה'ס סיקרט, ניחנה בחוש עסקי מפותח ונחשבת לאחת הדוגמניות הרווחיות בעולם, עם הכנסות של 45 מיליון דולר בשנה האחרונה. ההחלטה להשיק קו הלבשה תחתונה משלה היא צעד נוסף בניסיון שלה להיות גם הפנים, גם הגוף וגם המוח שמניעים את גלגלי התעשייה.

 

 

ג'יזל בונדשן ל-Hope. גוף אלוהי וחוש עסקי מפותח ( צילום: ג'יימס שוורץ  )
ג'יזל בונדשן ל-Hope. גוף אלוהי וחוש עסקי מפותח (צילום: ג'יימס שוורץ )

 

 

את תצוגת האופנה להשקת הקו לפני מספר חודשים פתחה בונדשן בעצמה, חושפת גוף אלוהי וסט הלבשה תחתונה רומנטי, שנחתם בפפיון עצום ממדים שנקשר לאחוריה. בחנות Olla בכיכר מסריק בתל אביב (שם תימכר הקולקציה, כמו גם בסניף נוסף של Olla ובשתי חנויות המותג Hope בישראל) מוצגים 40 דגמים ששוחררו עד כה להפצה. הקולקציה מורכבת מארבע קבוצות, השומרות על סגנון רומנטי ונשי, עתיר תחרות ורשתות בשלושה צבעים בלבד: שחור, צבע גוף ואדום. קבוצת Leo היא היחידה שמעוטרת בהדפס מנומר ומעודן, המשולב עם תחרות שחורות.

 

 

 

 

הטיפול בפרטים הקטנים ניכר בכל דגם בקולקציה, והיא שופעת תיפורים ייחודיים, שילובי בדים מעניינים וגזרות מחמיאות. יפית כביה, אחת מהשותפות בייבוא המותג Hope לישראל, מדגישה כי למעט שני דגמים המגיעים מרופדים עם תוספת פוש אפ, לבונדשן היה מאוד חשוב לשמור על דגמי הקולקציה במראה טבעי, ללא ריפוד, ובסגנון רומנטי ונשי.

 

 

הקולקציה של ג'יזל בונדשן ל-Hope. סגנון רומנטי ונשי ( צילום: ג'יימס שוורץ  )
הקולקציה של ג'יזל בונדשן ל-Hope. סגנון רומנטי ונשי (צילום: ג'יימס שוורץ )

 

 

המראה הטבעי והרומנטי הזה יעלה לכן לא מעט – החל ב-109 שקל לתחתונים וכלה ב-849 שקל לבייבי דול. ככה זה כשמאחורי החזייה ניצבת איקונה של גברים ונשים כאחד. אך אם נדמה לכם שמחוך תחרה שחורה עם שרוכי סאטן במחיר 629 שקל זה יקר - כדאי שתדעו, מדובר במחיר ממוצע לחלוטין בקווי העילית של עולם ההלבשה התחתונה לנשים.

 

 

 

 

 

הניסיונות של בונדשן, רפאלי וויקטוריה'ס סיקרט לבדל את עצמם מלהיות "סתם עוד קו של הלבשה תחתונה", מתגמדים לנוכח קו הלנז'רי החדש שהשיקה ביום רביעי נערת הליווי זאהיה דאהר בת ה-19. פרסומה הגדול של זונת הצמרת הצעירה החל לפני כשלוש שנים, בעודה קטינה, כשחגגה תמורת 2,000 יורו ללילה עם שלושה שחקנים מנבחרת הכדורגל של צרפת - קארים בנזמה, חאתם בן ארפה ופרנק ריברי בעל פני הצלקת - בבילוי שבעקבותיו צפויים השלושה לקבל שלוש שנות מאסר וקנס של 40 אלף יורו בעוון אינוס קטינה.

 

 

  

 

דאהר ניצלה את הסקנדל לצרכיה, ומהר מאוד זכתה למעמד איקוני בצרפת, תוך שהיא מככבת בהפקות אופנה ועל שערי מגזינים. אבל דאהר החליטה לא להסתפק בתהילתה המפוקפקת כדי להבטיח את הצלחת הקו החדש, ולתפקיד צלם הקמפיין בחרה בלא אחר מאשר מעצב העל והרב אמן קרל לגרפלד, שהעניק לזונת הצמרת את חותמת הכשרות גם בעולם האופנה.

 

 

 

 

במהלך שבוע אופנת העילית שהתקיים בפריז בשבוע שעבר חשפה דאהר את קו הלנז'רי קוטור בעיצובה, אשר, איך לומר, קשה לכנות בשם קולקציה. נראה כי הרעיון הכללי שמאחורי הקו היה לאמץ דימויים שוביניסטים, כמו אישה כמתנה או אישה כחווה התנכ"ית עם נחש, כמובן (מישהו קרא לצ'יצ'ולינה?), וכדומה - שיש מי שיראה בהם נשיות אמיתית ויש מי שיתקומם נגדם. מה שבטוח - אף אחד לא יכול להישאר אדיש למולם.

 

 

הקולקציה של זאהיה דאהר. התגעגעתם לצ'יצ'ולינה?
הקולקציה של זאהיה דאהר. התגעגעתם לצ'יצ'ולינה?

 

 

הדגמים לא נראים כלנז'רי קלאסי המיועד ללבישה מתחת לבגדים, אלא משמשים כבגד בפני עצמו, והמחירים טרם פורסמו, אך הם צפויים לדגדג את רמת המחירים שגובה דאהר ללילה.